2.3.2013

סדרת "הביקור הראשון שלי ב.." והפעם - INGLOT !



כמו ילדה שמתכננת במחברת בפרטי פרטים את החתונה שתהיה לה כשתגדל,
כששמעתי שחברת האיפור והטיפוח הפולנית המהוללת "INGLOT" עושה עלייה לארץ, מיד קפצה לראשי התמונה של איך ייראה הביקור הראשון שלי שם.







מאז פתיחתו של הסניף הראשון בארץ עברה שנה, ואני עוד יושבת ומדמיינת לי את הרגע בו אכנס דרך הדלתות השקופות של החנות ואבלה שם שעתיים (או שלוש, או ארבע..),

שכולן מוקדשות לצביעת הידיים שלי בשלל צלליות שאחרי זה ייגרמו להן להראות כאילו הפסידו בקרב לילד בן שלוש ונשק של צבעי ידיים, ולבהייה ממושכת בסטנד מלא בצבעים שכשכל פעם שאני מסתכלת עליהם אני יכולה להישבע שמישהו עומד מאחורי עם כינור ומנגן לי שירי אהבה..




שבוע שעבר החלטתי שמספיק,  הגיע הזמן לארוז את התיקים (וכמה שטרות טובים של מאה) ולנסוע היישר לסניף INGLOT ראשל"צ.






כעבור שעה וחצי שעברו מאוד לאט מצאתי את עצמי מול שתי דלתות שקופות שמעליהן מתנוסס שלט שחור גדול ועליו כיתוב לבן "INGLOT". אני מודה שקצת התרגשתי באותו הרגע.

יש לציין שאת ההחלה "לקפוץ" לחנות נזכרתי להחליט דווקא ביום שישי בבוקר. ולא, לא יכולתי לחכות. האינטסטינקטים הנשיים שלי השתלטו עליי וכל מה שיכולתי לעשות באותו הרגע זה לקחת את התיק שלי ולכתוב רשימה של דברים שאני רוצה צריכה לקנות.


זה לא היה חכם במיוחד. במיוחד שכשהגעתי לחנות השעון הראה 14:30 והבנתי שיש לי רק חצי שעה לקניות בחנות החלומות שלי. סיפור סינדרלה - My way.






כבר שהגעתי לחנות הדבר הראשון שהבנתי הוא שזה נורא קל להתבלבל מכל הצבעים והסוגים של המוצרים ולקנות בלי מחשבה.

אז החלטתי לקפוא לשנייה באמצע החנות ולעשות לעצמי שיחה פנימית (עכשיו שאני חושבת על זה אולי הייתי צריכה ללכת הצידה) ולהבטיח לעצמי שאני הולכת לקנות רק מה שאני באמת צריכה (וצריכה בהגדרה של צריכה באמת. לא צריכה-כי-אני-ממש-חייבת-והצבע-הזה-כל-כך-יפה.)



בסופו של דבר הצלחתי כמו גדולה לצאת מהחנות עם מוצרים שאני שלמה איתם, ויודעת שימצאו אצלי שימוש תדיר.






הממתקים שחזרו איתי הבייתה מהנסיעה לראשל"צ (וכשאני אומרת ממתקים, אני מתכוונת לזה.. המוצרים שם פשוט מעוררי תיאבון) הם פלטת 3 צלליות (שהרכבתי בהרכבה עצמית בעזרת ה"Freedoom System") ומוצר עם שם יחודי לחברה ושמו Duraline.

הDuraline הוא מוצר גאוני (ותגלו למה בסקירה שתתפרסם בקרוב..) שחברת האיפור שיווקה בשם משלה.








הוא מתואר לפי החברה כ"נוזל מיוחד שיהפוך כל צללית במרקם אבקה לפורמולה נוזלית".

בשפה קצת פחות רשמית המוצר הוא בעצם נוזל שקוף שאמור להפוך "כל צללית" למרקם נוזלי כדי שיהיה אפשר להשתמש בה כאייליינר או כדי להעצים את הצבע שלה ולמרוח אותה בצורה שונה - כך להגיע לתוצאה שונה במראה.

למוצר מספר שימושים אחרים ומקוריים, אחד מהם הוא גם הסיבה שקניתי אותו ועל זה אספר בפוסט העתידי.






אינגלוט משתמשת בשיטה מאוד מקורית וייחודית למכירת חלק מהמוצרים שלה שנקראת "Freedom System". על השיטה אסביר בפוסט מיועד אבל מה שאני כן יכולה להגיד לכם היא שזו ללא ספק בחירה מוצלחת מצד אינגלוט. אותי הם קנו.








באמצעות השיטה בחרתי שלוש צלליות, כל אחת מהן מסוג שונה. הצלליות של INGLOT ממוספרות ואין להם שמות, מה שלא קריטי מבחינתי, למרות שלדעתי מוצרי איפור בעלי שמות הרבה יותר השראתיים ומהנים לשימוש.

הגוונים שבחרתי הם צללית לבנה מספר 318 (מסוג מאט), צללית סגולה - חציל עם גליטרים כסופים, טורקיזים, תכולים וסגולים מספר 482 (מסוג דאבל ספארקל) וצללית כחולה כהה פנינתית בעלת ברק כחול וגליטרים סגולים ותכולים מספר 428 (מסוג פנינה).

ישנה צללית אחת מתוך השלוש שנהפכה להיות הפייבוריט שלי מתוך כל מבחר הצלליות הגדול שיש לי ואותה אחשוף בפוסט סקירה של הצלליות.







מבחינת שירות הלקוחות שחוויתי מצד המוכרים בחנות אני יכולה לספר לכם שזה לגמרי תלוי במוכר.
בהתחלה כשהגעתי לחנות אף מוכר לא בא לעזרתי ואפילו כשפניתי לשתי מוכרות נפרדות הן לא ממש היו מוכנות לעזור לי והרגשתי קצת חסרת אונים.
אחרי בערך 10 דקות בחנות של ניסיון להבין איך בכלל מתנהלת הקנייה שם (זה לא מובן מאליו להבין את הכל מיד כשאתה מגיע לחנות שיש בה גם צלליות וגם לוחות מגנט באותו סטנד) ניגש אליי מוכר מקסים ועזר לי במשך אולי חצי שעה. הוא ייעץ לי על גוונים ומוצרים מומלצים, ענה לכל שאלותיי (והיו הרבה) ונתן לי את כל המידע על כל המחירים שרציתי לדעת.


בסך הכל לבסוף יצאתי עם הרגשה טובה אבל לולא המוכר הזה היה ניגש אליי הייתי יוצאת עם הרגשה שונה לגמרי ואפילו לא טובה בהתחשב באנרגיה שקיבלתי תחילה בחנות.




עוד דבר שעודד אותי קצת זה שהמוכר נתן לי 3 דוגמיות של פריימר למייקאפ וזה היה בדיוק הדובדבן בקצפת של הקנייה שלי כי ממש התלבטתי על לנסות אותו אבל לבסוף העדפתי להשקיע את הכסף במוצרים אחרים.











חברת INGLOT אינה מבצעת ניסויים בבעלי חיים, דבר שהוא קריטי מבחינתי.

בINGLOT תוכלו למצוא כמות נרחבת של מוצרים והבולטים ביניהם הם פריימר למייקאפ, מבחר קונסילרים, מייקאפים, סמקים, שפתונים, צלליות, אייליינרים ובהם מוצר מפורסם במרקם ג'ל, מבחר לקים ומזוודות ותיקי איפור.


רוב המוצרים בחנות הם מתחת ל100 שקלים וכמות נכבדת מהמוצרים גם מתחת ל50.



 הדבר האחרון והכי חשוב,
תנו לביקור שלכם שם להפוך לחוויה, לא רק לצריכה של מוצרים. קנייה של איפור יכולה מהר מאוד להפוך לשטחית וצרכנית, ואין מקום יותר טוב מINGLOT בשביל לבצע קנייה שהיא קצת יותר תורמת להנאה ולהשראה.

עד לפעם הבאה,
- The Sleeping Beauty

16 תגובות:

  1. תתחדשי על הבלוג =) נהנתי מהפוסט ואפילו צחקתי בקול רם וקיבלתי נזיפה על השעה המוקדמת.
    לדעתי גם לי יש את הכחולה, וכשהגעתי איתה הביתה הבנתי שפשוט מאוד קניתי צללית זהה לאחת שכבר יש לי. טוב נו לפחות אני יודעת שהטעם שלי עקבי D=
    תצרפי אפשרות לעקוב אחרי הבלוג (ולא רק במייל)!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין שמחה ממני ! כבוד הוא לי שאת המגיבה הראשונה בבלוג.

      את צחקת מהפוסט, אני צחקתי ביחד עם התגובה שלך (;

      בקשר לצללית, התאהבתי בה.. מהממת לדעתי. איזה קטע שיש לך אחת זהה ! איזו חברה ?

      תודה רבה על ההארה על האפשרות לעקוב אחרי הבלוג, באיזו מסגרת היית רוצה לעקוב אחרי הבלוג ? שאוכל להוסיף.

      המשך יום מדהים,
      - The Sleeping Beauty

      מחק
    2. הדיופ הוא של לייף, אבל זה דיופ לחלוטין חסר משמעות כי שתיהן זולות ושתיהן נטולות אכזריות =/
      ותוכלי לצרף גאדג'ט של גוגל פרנדס קונטקט, מצטערת על העברית, המקלדת לא מסכימה לעבור לאנגלית.
      כנסי לגאג'טים בלשונית הפריסה, אני בטוחה שתזהי אותו... ככה אפשר לראות את הפוסטים שלך בדף הבית של בלוגר ולפחות לבלוגרים זה נוח ;-)

      מחק
    3. מסתבר שהקדמתי אותך ! סתם, פשוט כשראיתי את התגובה שלך כבר תיארתי לעצמי שאת מדברת על גוגל פרינדס קונקט (עברית עילגת זה הכי מגניב).

      אבל בכלמקרה תודה רבה שהזכרת לי, לא עלה בדעתי להוסיף את הגאדג'ט הזה (;

      מחק
  2. תתחדשי על הבלוג!
    השם והעיצוב ממש מקסימים. שיהיה לך בהצלחה☺

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף, תודה !

      אני שמחה שאהבת. מקווה לראות אותך שוב בקרוב (:
      - The Sleeping Beauty

      מחק
  3. פוסט מקסים! אני מתה על הצלליות של אינגלוט וכבר יש לי 6 פלטות שלהם :), כולן חוץ מאחת נקנו בחו"ל, שתיים מהן בפולין עצמה ושם הן עלו 15 ש"ח כל אחת!

    תתחדשי על הכל ונחכה לראות את הצלליות בפעולה בפוסט הבא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ! איזה כייף שנהנית (:

      6 פלטות זה מטורף ! כל הכבוד על ההתמדה (; ואיזה קטע שבחו"ל הם יותר זולות ! אבל לא נשכח שבארץ המחירים שלהם סופר זולים לעומת חברות אחרות.. למרות ש15 ש"ח זה מחיר משוגע.

      מחק
  4. תתחדשי על הבלוג :-)
    פוסט מקסים, גם לי יש פלטה שלהם והצלליות פשוט מעולות!

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה שמחירים לא אומרים הכל על מוצר מסויים כי הן בהחלט להיט !
      תודה רבה (:

      מחק
  5. הנה, את רואה? מצאתי אותך לבד כמו שרצית :-)
    פוסט יפה מאד,וכמו שאת רואה, את יכולה אפילו לדלג על שלב ה"בלוג חדש, אף אחד לא מגיב לי" ;-)
    שיהיה לך המון בהצלחה...

    השבמחק
    תשובות
    1. והנה קיבלתי את ה"פוש" שהייתי צריכה.. (:

      כ"כ שימחת אותי ! מי ידע שפרפקציוניזם (כמו שאמרת) יכול גם לסדר דברים.

      מאושרת שאהבת את הפוסט, ומה שציינת גרם לי להעריך הכל עוד קצת יותר. המון המון תודה

      מחק
  6. פוסט מקסים, משום מה הייתי באינגלוט פעמיים (?) או אולי פעם אחת, ויצאתי בידיים ריקות ! כן כן ריקות! לא יודעת למה, אולי בגלל שיש לי יותר מידי דברים ? אבל הכל אצלם כל כך יפה!!
    אצטרך ללכת שוב בקרוב, לקנות שם לפחות משהו אחד !! עשית לי חשק לנסות את הDuraline כנראה שאקנה אותו ועוד משהו שווה בפעם הבאה כשאהיה שם ..

    השבמחק
    תשובות
    1. ידיים ריקות ? אינגלוט ? את בטוחה ? (;

      העובדה שיש לי יותר מידי דברים לא הצליחה לעצור אותי בקטע הזה. אם את מתכננת לקנות שם משהו (ואת לא תצטערי לדעתי) את בהחלט צריכה לבדוק את הDuraline, ואת האייליינר ג'ל שלהם (כל כך הרבה צבעים !).

      תודה רבה !

      מחק
  7. הפוסט כתוב בצורה קלילה ומעניינת וכמובן גם אני צחקתי :)
    מעניין אותי לדעת אם אפשר כמה עלתה לך הפלטה של הצלליות עצמה?
    אני עדיין לא ביקרתי בחנות ,וכשקראתי שרוב המוצרים שלהם מתחת ל50-100 ש''ח זה סקרן אותי נורא, השאלה מבחינת עמידות האם את ממליצה? אני שואלת כמאפרת,עבור הלקוחות שלי כמובן..

    השבמחק
    תשובות
    1. נורא כייף לשמוע, תודה !

      אני לא זוכרת בדיוק אבל אני חושבת שהפלטה עלתה בסביבות ה30-35 ש"ח.. המחירים שם בהחלט נוחים.

      מבחינת עמידות לדעתי זה משתנה מגימור לגימור. אכתוב על זה בהרחבה בהזדמנות, אבל בעיקרון ; אני זו לא דוגמא, יש לי עפעפיים מאוד שומניים ושום צללית לא מחזיקה עליי בלי פריימר (ולפעמים גם עם). אבל מה שאני כן יכולה להגיד מנסיון מקיף זה שהצללית הכחולה והסגולה מחזיקות עם פריימר כמו שצריך וממש תענוג לעבוד איתן, בעוד שהלבנה קצת אבקתית והיא הרבה פחות עמידה.

      בכל מקרה, התצוגה בחנות כל כך יעילה שאני חושבת שתוכלי להרגיש איזה מהצלליות עמידה ואיזה פחות :)

      מחק