21.4.2013

רודף השמלות שתפס את כולן ברשת


מאוחר. השעה היא 20:00 ואחרי יום ארוך בשבילי זה מרגיש כבר כמו אמצע הלילה.
אני בבית של שכנה, מתכוננת לשמור על 4 פשושים צעירים (בייביסיטר - הג'וב הנחשק) שרק אלוהים יודע איך הם כ"כ אנרגטיים בחלק הזה של היום.

האמא (אמהות - אני מצדיעה לכן. אני לא יודעת איך אתן עושות את זה) מתכוננת ליציאה לחתונה.

ביחד עם הבקשה לבייביסיטר הגיעה גם בקשה לאיפור לקראת היציאה, וכמובן שהסכמתי. אני אוהבת אתגרים. עוד לא יצא לי בעבר לאפר בחורה ובאותו זמן לנסות לתזמן את מתן תשומת הלב שלי ל4 פשושים מהצד ;)

המשימה הושלמה. האיפור בוצע (ואיתו גם כמה נזקים משניים במזוודת האיפור שלי אחרי שאחד הפשושים החליט לעשות שם סדר משלו).

אני שואלת את האמא מה דעתה, היא עונה בחיוב ומודה, ועל הדרך זורקת "איזה כייף לראות שאת אוהבת את התחום הזה. את יודעת, אמא שלי חוזרת מארצות הברית והיא יכולה להביא בשבילך לארץ כמה דברים אם תזמיני אותם לבית שלה, אם תרצי".


אם היא רק הייתה יודעת שבשבילי זה כבר התשלום לבייביסיטר, ואחרי דבר כזה היא כבר לא צריכה לשלם לי.


אז עכשיו הגיע הרגע הקשה. לנסות להסדיר את הנשימה ולהתאפס על עצמי. יש לי יום אחד להחליט, לחקור, ולהבין איך לעזאזל אני בוחרת רק כמה מוצרים מכל עשרות, אם לא מאות מוצרי האיפור שעליהם פינטזתי מאז שהתחלתי להתעניין בתחום, שהחברות שלהן עוד לא כללו את ארצנו הקטנה ברשימת "הארצות החשובות מספיק כדי שנמכור בהן את המוצרים שלנו".



3 שעות, שתי עיניים מטושטשות לחלוטין וכאב ראש אחד לאחר מכן, קבעתי את פסק הדין. צמצמתי את מספר המוצרים לשלושה (כי לא היה נעים לבקש יותר..). זה היה כואב, זה היה קשה, אבל פרט אחד שעזר לכך הוא העובדה שכמות האתרים שמהם היה אפשר מצד אחד לקנות בכרטיס אשראי ישראלי ומצד שני לשלוח לכתובת אמריקאית, מאוד מאוד מצומצם.



את שלושת המוצרים הזמנתי מאתר "Beauty.com", שאינו שולח לישראל. רציתי לנצל את ההזדמנות להזמין דברים שאי אפשר להזמין לכתובת בארץ (חוץ מאיביי כמובן, הכל אפשר למצוא באיביי), ועל הדרך גם ראיתי מוצרים מסויימים שבהנחה אז קניתי אותם.


על שאר המוצרים שהזמנתי אדבר כבר בפעם אחרת (אני עם הטיזרים שלי..), אבל אחד מהם הוא בהחלט הסיבה שבגללה התכנסנו כאן היום.


הפלטה "Lorac Pro" של חברה Lorac היא פלטה שאם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את השם שלה ברשת, המיתון בהחלט לא היה נמצא בראש רשימת הדאגות שלי בחיים..

אף פעם לא חשבתי לקנות אותה, אבל זה רק היה בגלל שאף פעם לא חשבתי שתהיה לי ההזדמנות. היא תמיד הייתה בגדר פנטזיה. הרי ידוע שהפנטזיה הכי חזקה היא על משהו שלעולם לא יהיה שלנו..



הדבר שמיוחד בפלטת הצלליות הזאת, היא שהיא כוללת בתוכה שורה אחת של צלליות שכולן בגימור מאט, ושורה אחת של צלליות שכולן בגימור שימרי. כל שורה כוללת 8 צלליות, מה שאומר שהפלטה כולה מורכבת מ16 צלליות (3 יחידות מתמטיקה, ביצ').

הרבה פלטות מתיימרות לכלול בתוכן כמות מספקת של צלליות מאט וכמות מספקת של צלליות שימר, אבל עוד לא ראיתי פלטה שזה באמת קרה אצלה. בדרך כלל, הצלליות מאט לא באמת מאט, ויש יותר מידי צלליות שימריות, אם לא גליטריות בצורה מגוחכת..



במשימה הזאת הפלטה של לוראק לגמרי הצליחה. הצלליות בה הן בגימור מאט שאין כמוהו, כך גם צלליות השימר.

כמובן שאני במשימה שלי לא ממש הצלחתי, שהייתה להחזיק את עצמי מלהשתמש בפלטה עד אחרי שקניתי מצלמה מקצועית, אחרי שהקודמת שבקה חיים. כמובן שאם אתן עמוק בבוץ כמוני אתן יודעות שלבנות כמונו זה מגוחך רק לחשוב על רעיון כזה בכלל..

זה שכשלתי במשימה גרם לכך שבזמן השימוש שלי בפלטה, ניצוצות עפו לכל עבר (תרתי משמע) וצלליות המאט התלכלכו בשימר. בגלל זה, בתמונות תקריב תוכלו לראות קצת שימר עליהן. אז עכשיו תוכלו להבין מה עומד מאחורי הסיפור הלא כל כך נחוץ שלי..


 מספיק עם ההקדמות, אני יודעת שאתם רוצים את הדבר האמיתי. והנה הוא.


הסבב הראשון, גזרת המאט -

בפינה השמאלית, ילחמו : גוון לבן וגוון קרם להארות, גוון "Taupe" (מישהו כבר צריך למצוא מקבילה בעברית למילה הזאת) שהוא מן צבע חמים שמצויין להנחה בשקע העין וגוון ורוד בהיר להנחה על העפעף או להארות.



בפינה הימנית, ילחמו : גוון "Mauve" (עברית קשה שפה..) שהוא צבע מיוחד שמשלב בתוכו גוונים חומים על בסיס של גוונים סגלגלים והוא אידיאלי לטשטוש צלליות אחרות או להנחה בשקע העין, גוון חום בינוני, גוון חום כהה וגוון שחור שיכול לשמש גם כאייליינר.




הסבב השני, גזרת השימר -

את הצלליות הבאות צילמתי אין ספור פעמים לאחר שעל התמונה הראשונה (והמושלמת) הייתה מונחת לה בחינניות שערה של הכלבה שלי, ואחרי נסיונות אין-סופיים לצלם תמונה בפוקוס שישתווה לתמונה הראשונה וויתרתי והתפשרתי על זאת. צרות שטחיות, מישהו ?

בפינה השמאלית, ילחמו : גוון ורדרד וגוון שמפניה בהירים שמצויינים להארות ולהנחה על העפעף. הם מאוד דומים וההבדל העיקרי ביניהם הוא שהשמאלי הוא על בסיס ורדרד והימני הוא על בסיס יותר חם ומעט צהבהב (והוא גם טיפה יותר כהה). עוד מצטרפים אליהם גוון זהב חם וגוון ברונזה זהוב בינוני.



בפינה הימנית, ילחמו : גוון חום על בסיס סגול שאין כמותו (בתמונה הלא מוצלחת הזאת הוא נראה ברונזי, בתמונה נוספת עם פלאש בהמשך זה יהיה מובן), גוון אדמדם זהוב, גוון סגול כהה וגוון כסף שחרחר.


אחרי מאבק עקוב בדם אוכל להגיד שמבחינת בחירת צבעים, הפלטה הזאת בהחלט ניצחה. היא פלטה אידיאלית לשימוש יומיומי ואני לא יכולה להיות יותר מרוצה מבחירת הצבעים שבה. המראות שאפשר לעשות איתה לא מוגבלים, אפשר לעשות איתה מראות טבעיים ונטרליים, או להפציץ במראה מעושן. כמובן שצבעים צבעוניים לא תמצאו בה, אבל Oh well.. אין דבר כזה גבר מושלם.



ואם כבר הסכמנו על זה שאין גבר מושלם, הגיע זמן ה"לתת בראש". כשקיבלתי את הפלטה הזאת היא הייתה כל כך מהוללת בשבילי, שבהתחלה התכחשתי לחסרונות שלה. או יותר נכון חסרון.

עד לעצם היום הזה אני לא יודעת אם זה חסרון או יתרון. הצלליות בפלטה כל כך פיגמנטיות שזה כבר מגוחך. מצד אחד לא ראיתי לעולם צלליות כאלו פיגמנטיות, שזה טוב כי אפשר להניח אותם עם כל כלי או מברשת או אפילו אצבע וצריך מהם כל כך קצת חומר.. אבל מצד שני הפיגמנטיות שלהם מוגזמת.

כדי לקחת כמות חומר מספקת צריך לגעת בצללית כאילו היא תינוק שרק נולד ובא לכם ללטף לו את הראש. או שתמצאו את עצמכם עם מברשת מלאה בכמות אדירה של צללית שאתם לא צריכים, אחרי שכבר השתמשתם בכמה שאתם צריכים ממנה.

הפיגמנטיות האדירה של הצלליות בפלטה גורמת להן להיות מעט אבקתיות ו"גיריות", ולדעתי זה גם משפיע על העמידות שלהן. אני לא אומרת שהצלליות לא עמידות, אבל כבחורה עם עפעפיים סופר שומניים, בחיים לא הייתי גורמת להן לעבוד בלי פריימר תותח.

היה חשוב לי לציין את החסרון הזה, אבל באותה מידה חשוב לי לציין שזה החסרון היחיד שמצאתי בפלטה, ואני אישית לא נותנת לו למנוע ממני מלנהל מערכת יחסים תשוקתית (וקצת רדודה) עם המאהב הזה (אז מה עם "פלטה" היא נקבה.. חוקים נוצרו כדי שיישברו אותם !) ובשימוש עם פריימר ראוי, הדייטים שלנו באמת חלומיים..
ואם כבר מדברים על פריימר, פרט חשוב ששכחתי (על מי אני עובדת.. לגמרי שמרתי אותו לסוף) הוא שהמאהב ההורס והמפתה הוא חלק מחבילה כוללת.
המחיר של הפלטה (42$ ששווים 152.5 ש"ח) כולל בתוכו פריימר לעיניים "Behind The Scenes" בגודל מיני (שלגמרי חשבתי שהוא גודל מלא עד עכשיו.. הוא בהחלט מכובד).


לא אתחיל לסקור אותו עכשיו (לטובתכם..) אבל כדי לתת לכם מושג על איפה הדברים עומדים אגיד לכם שהוא פריימר פשוט מעולה - או "פריימר תותח", כמו שאני נוהגת לכנות מוצרים ראויים. הוא בהחלט הפריימר שאני דגה כל בוקר מתוך ערימת הפריימרים שלי, והוא משפר את עמידות הצלליות על העפעפיים (השומניים, בלאכס) שלי באורח פלא. לפעמים אני חושבת לעצמי שלוראק ידעו שהם צריכים להפציץ בפריימר שיתמודד עם הצלליות האלו..





קצת לפני שאנסה לסכם את מערכת היחסים הסוערת הזאת, צילמתי לכם כמה תמונות עם פלאש (למרות שאני לא מחבבת פלאש, בלשון המעטה..), כי מה לעשות.. כשמצלמים איפור יש לנקוט באמצעים נואשים. בתמונות הפלאשיות תוכלו לראות את הגוונים האמיתיים של הצלליות, ואת הגימורים שלהם (במיוחד את השימר המטורף). Enjoy.


חוץ מהגוונים בפלטה, הפלטה עצמה עשוייה מחומר שחור שנמצא במצב צבירה בלתי ידוע, משהו בין חומר קשיח לחומר רך. החומר שממנו הפלטה עשוייה מצד אחד גורם לה להראות מאוד מסוגננת ומקצועית, אך מצד שני גורם לה להתלכלך מאוד בקלות. מה שכן, החומר הוא לא מבד, אז הלכלוך לא נתפס עליו אלא מעליו ואפשר לנקות אותו בקלות עם מגבונים.


הפלטה נסגרת ונפתחת בעזרת מגנט, בצורה מוצלחת מאוד ששומרת על הפלטה מלהפתח בנסיעות מבלי שיהיה קשה לפתוח אותה.
היא כוללת בתוכה מראה בגודל מאוד מכובד ובאיכות מאוד מכובדת, שגרמה לי לפחוד להוריד ממנה את הכיסוי..



וזה כל מה שיש לי להגיד על השותף (או שותפה, הכל הולך) שלי במערכת היחסים הרדודה והשטחית הזאת.. אני חייבת להגיד שעד עכשיו עוד לא יצא לי לבחור מישהו על פי התכונות החיצוניות והמראה שלו בלבד.. אבל נו טוב, תמיד יש פעם ראשונה.



זה הוא רודף השמלות שתפס את כולן ברשת (תרתי משמע), ועכשיו גם אותי..

- The Sleeping Beauty

18 תגובות:

  1. פלטה מהממת! בהחלט עשית לי חשק להוסיף אותה לפלטות שלי :-) בעיקר בגלל הכמות המכובדת של צלליות המאט שתמיד חסרות. את מכירה אולי אתרים ששולחים את הפלטה לישראל?

    השבמחק
    תשובות
    1. מתלבטת אם להיות שמחה בשבילך או עצובה בשביל כרטיס האשראי שלך ;) אבל שמחה שתרמתי את חלקי !

      בקשר לאתרים, ניסיתי לחקור קצת בשבילך ולצערי לא מצאתי אתר ספציפי ששולח את המוצר לארץ. בטוח אפשר למצוא אותו באיביי, אבל איביי זה איביי..

      מחק
  2. נראת כמו פלטה שווה ומאד שימושית, תתחדשי! :-)

    השבמחק
  3. תתחדשי, ללא ספק פלטה עם הרבה אפשרויות! יהיה מעניין אם הם יוציאו פלטה דומה אבל צבעונית:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ! :)

      זה יהיה לגמרי מעניין.. יש להם עוד כמה פלטות מגניבות, אבל משהו צבעוני בהחלט היה קורץ !

      למרות שבמקרה שלנו עדיף שלא, בהתחשב שקשה להשיג את לוראק מהארץ ואז כל מה שהיה נשאר לנו לעשות זה לרייר על המקלחדת..

      מחק
  4. אני מתה על הפלטה הזו! היא באמת אחת הפלטות היותר שימושיות שיש לי (ויש לי את שתי הנייקד...) ואני מסכימה עם כל מה שאמרת - הצלליות סופר פיגמנטיות, מטשטשות מעולה ואהבתי את התיאור שלך על איך צריך להשתמש בצללית: "כאילו שהיא תינוק שרק נולד" LOL!
    אני קניתי אותה דרך האתר הזה: http://gloop.co.il/items/8090244?style_id=2144843
    הם עושים משלוחים לארץ אבל השירות שלהם לא משהו וגם יש דמי משלוח (שלא היו כשאני קניתי) של 10 דולר, אבל האמת היא שכל כך התלהבתי מהפלטה שהייתי קונה אותה גם ככה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע על עוד אחת שנתפסה ;)

      עודדת אותי, כאחת שלא יכולה לנסות את הנייקדיות, לשמוע שלוראק מוצאת אצלך שימוש כמוהן זה מגניב לגמרי.

      המון המון תודה שציינת שאפשר לקנות אותה גם דרך הארץ, לא ידעתי את זה. לא ממש שמעתי על Gloop לפני, וכנראה יש לזה סיבה אם הם לא הכי משהו, אבל את בהחלט צודקת שזה שווה את זה !

      ולגבי התינוק, לגמרי רשמתי את מה שעלה לי לראש באותו רגע. זו השוואה מגוחכת, אבל המקרים דומים כי בשניהם אני צריכה למצוא את הצד הכי עדין שיש בי ;)

      מחק
  5. בחרת מצוין יקירה! ובטח שתחת לחץ של זמן. נראית אלמותית כזו, כמו הנייקד. שווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ליד ילדים, אבל מסתבר שהימורים זה לגמרי שווה לפעמים ;)

      והיא בהחלט אלמותית, אלא אם כן אני אפיל אותה על הרצפה כמו שאני נוטה לעשות..

      מחק
  6. נראת מעולה!! ואחלה השתלשלות אירועים גרמה לה ליפול לידייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הטעם במוצרי איפור מגניבים, ללא השתלשלות האירועים המגניבה שגרמה להם ליפול לידיי..



      על מי אני עובדת, כל עוד הם נופלים לידיי, אני שמחה ;)

      מחק
  7. תתחדשי על הלוראק, מתה על פלטות נטרליות D:

    השבמחק
  8. פלטה נהדרת! תתחדשי ותהני!

    השבמחק